Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

Klik hier om je bestelling te volgen

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja, dat kan! Je hebt bij ons altijd 14 dagen bedenktijd na ontvangst, waarin je je bestelling zonder opgaaf van reden mag retourneren.

Vraag: Waar kan ik mijn retour naartoe sturen?

Antwoord: Retourzendingen verlopen via ons distributiecentrum in China, dat ons logistieke proces beheert. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Vraag: Hoe werkt het precies?

Antwoord: Vul het retourformulier in en stuur je bestelling in originele staat, inclusief labels en etiketten, terug. Het pakket moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace-code. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Klik hier om een retourformulier te downloaden

Vraag: Mijn product is defect of beschadigd, wat nu?

Antwoord: Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op en stuur een foto of korte video van het defect. Wij kijken samen naar een passende oplossing. Eventueel kunnen wij u vragen het artikel retour te sturen.

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op de volg je bestelling pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.